pixcHa aku . aDew kaW kesaH

pixcHa aku . aDew kaW kesaH
sumeee nyh aku punyeee ... ngee~

Tuesday 3 May 2011

akuwH taa naa lha MArah2 nyh ...ngee~

laki penuh dengan eg0 ! chop ! <<< tak semua laki macam tuh dalam dunia nih . aku x cakap sume . aku cakap segelintir . come on , grow up n be a man guys . sampai bila nak idup macam rempit . please dude dear , idup untuk dinikmati bukan untuk buat idup orang lain rosakk . kalau 2 3 orang kau buad mcam tuhh mungkin selamat lagi . tapi kalau da 10-20 orang ? . plus kalau semua tuh doakan idup korang celaka ,? tak ke makbul doadoa orang teraniaya macam tuhh ? dah idup tak  senang tak pasalpasal kan ? . come on . have a dead life boys . don't  be a dude okeyy ! think it !


moment 4 me >> kenapa org benci aku maki aku . ? aku tak cari pasal pon . aku ingat semua ni dah berakhir kan . but ada lagi . tapi kali ni aku gagah . tak  menangis pon . sebab malas nak layan . budak budak je pon form 1 meyhh. AKU NAK TAK NAKMARAH . but , kenapa? aku tertanya tanya kenapa . ? aku tak cari pasal dengan sape sape . aku couple dgn dia . tapi dia bukan pakwe org pon . aku tak rampas pakwe org pon . dia juz ex orang . ( tengah  menangis lagi nih *hampir* ) . tapi sekarang dah meleleh ni. sebab tengah aku type something happen. suhhh, air mata sila main jauhjauh. i hate it!







t0 : s0meone called b0ys n als0 4 me << 0wn's

No comments:

Post a Comment